وسایل مورد نیاز برای سیسمونی در فصل پاییز

برای فصل پاییز کدام وسایل را بیشتر احتیاج داریم؟

لوازم ضروری سیسمونی نوزاد برای پاییز

قبل از هرگونه خرید سیسمونی برای فصل های سرد سال، در نظر داشته باشید که کودک در آن فصل چند ماهه خواهد بود. برای مثال کودکی که در اردیبهشت ماه متولد شده است،در ابتدای فصل پاییز 5 ماهه خواهد بود. پس اگر تصمیم دارید از قبل لباس زمستانی و گرم برای نوزادان تهیه کنید، به سن او در فصل سرد توجه کنید. در ادامه به اقلامی از سیسمونی اشاره می‌کنیم که برای نوزاد در فصل های سرد سال ضروری است.


 

سویشرت، هودی،کاپشن و کت گرم برای زمستان

به توجه به آب و هوای اقلیمی در آن زندگی می‌کنید و با توجه به نزدیکی فرا رسیدن فصول سرد سال، برای نوزادتان به کاپشن احتیاج پیدا خواهید کرد. با توجه به اینکه نوزاد بسار سریع رشد می‌کند و به زودی کاپشن نیز مثل سایر لباس های وی کوچک خواهد شد، جدا از خرید کاپشن سایز بزرگتر خرید لباس دست دوم را به شما توصیه می‌کنیم تا پس از پایان فصول سرد پشیمان نشوید. 

بلاگ پیشنهادی ما در این بخش: وسایل اضافی و غیر ضروری سیسمونی نوزاد کدامند؟

کفش و پاپوش گرم

در صورتی که نوزاد شما راه رفتن را یاد گرفته است، خرید کفش یا چکمه ضد آب و گرم ضروری است. در این مورد نیز خرید کفش دست دوم را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اگر نوزاد شما نمی‌تواند راه برود، جوراب ضخیم و گرم نیز پاسخگوی نیاز شما خواهد بود. بنابراین چند جفت جوراب خریداری کنید. جوراب علاوه بر گرم نگه داشتن پای کودک، پای او را از اشیاء تیز و سطوح خطرناک محافظت می‌کند.

 

رامپر

رامپر های نوزادی در طرح ها و رنگ های متفاوت و مدل های مختلف در بازار موجود هستند. رامپر ها در مدل های پادار و بدون پا با دکمه ساده، دکمه فشاری یا زیپ دوخته می‌شوند. از آن جایی که رامپر با پوست نوزاد در تماس است باید از جنس کاملا نخ دوخته شده باشد و برای فصل زمستان لازم است آستین بلند باشد. همچنین اگر می‌خواهید در فضای بیرون از خانه از رامپر استفاده کنید، باید گردن نوزاد را از سرما حفظ کند. شما والدین عزیز می توانید برای مشاهده انواع رامپر های دخترانه و پسرانه الا در طرح ها و رنگ های مختلف به صفحه پوشاک در این وبسایت مراجعه فرمایید.

 

شلوار

ممکن است با وجود در اختیار داشت رامپر نیازی به شلوار پیدا نکنید. اما داشتن چند عدد شلوار گرم و راحت برای گرم نگه داشتن نوزاد در هوای سرد دارای اهمیت است. در نظر داشته باشید برای راحتی شلوار پوشاندن به نوزاد، حتما شلوار هایی با کمر کشی تهیه کنید. ژاکت و پلیور بافتنی: از آن جایی که نوزاد شما باید این لباس ها را روی سایر

لباس های دیگر پوشد، لازم است هنگام خرید یک سایز بیشتر یا بزرگتر خریداری کنید.

چیزهایی که درباره خرید سیسمونی نمی‌دانید. این بلاگ مهم را از دست ندهید.

کلاه

حتما دو کلاه سبک Beanie در ماه های ابتدایی تولد نوزاد خود داشته باشید. زیرا برای فصول سرد سال بسیار کاربردی است. در هوای بسیار سرد نیز از کلاه های ضخیم تر و تهیه شده از پشم گوسفند استفاده کنید.

 

دستکش

دستکش پوششی است که علاوه بر گرم نگه داشتن دست نوزاد، او را از حشرات و خطرات دیگر محیطی محافظت می‌کند. علاوه بر این دستکش مانع این می‌شود که نوزاد با ناخن های خود، به صورت و چشم خود آسیب بزند.

مهمترین بلاگی که به شما پیشنهاد میکنیم : راهنمای کامل خرید لباس نوزاد

سخن پایانی

 

هنگام خرید لباس های زمستانی برای نوزاد خود لازم است به نکاتی توجه داشته باشید.

 

o حتما به برچسب نصب شده روی لباس و نحوه شستشوی آن توجه داشته باشید.

o حتما قبل از استفاده از لباس، آن را با شوینده مخصوص لباس نوزاد بشویید.

o نخ های اضافه که برای دوخت لباس است را با حوصله جدا کنید تا پوست کودک

هنگام پوشیدن لباس اذیت نشود.

o اصلا لباسی کوچک تر از سایز نوزاد خریداری نکنید. جدا از این که نوزاد به سرعت رشد می‌کند و همان لباس های سایز خودش به زودی برایش اندازه نمی‌شوند، کودک بیشتر ساعات شبانه روز را در خواب به سر می‌برد و لازم

است کودک در لباس راحت باشد تا بتواند خواب راحتی را تجربه کند.

o برای راحتی نوزاد لباس بدون تزئینات و تور خریداری کنید.

 

مطلب های تصادفی